مصاحبه تازه محسن نامجو درباره اتفاقات دی ماه و جنگ خبرساز شده است.
به گزارش پارسینه ، بهمن بابازاده، خبرنگار موسیقی نوشت: محسن نامجو در ویدئویی، دیاسپورای ایرانی موافق حمله به ایران را خطاب قرار میدهد و سوالاتی از آنان میپرسد و یادشان میآورد که این وطن است که زخم برمیدارد. او میپرسد چگونه کشتگان دیماه را از آن خود میدانید و کشتگان میناب را نه؟ این موزیسین با اشاره به عملکرد رضا پهلوی، از هوداران او میپرسد چگونه به کسی اقتدا میکنید که فراخوان داد و مسئولیت نپذیرفت؟ او از تعبیر «ترامپتان» استفاده میکند و میپرسد چگونه گیر کردن او را نمیبینند؟ نامجو در پایان مدافعان حمله امریکا و اسرائیل به ایران را خطاب قرار میدهد و میگوید آن رعناجوان پای لانچر در قلبش تپش بیشتری برای ایران دارد
ارسال نظر